Sparad i Mitt arbete

Studiebesök – Ge vidare đŸ€—


Hejsan! Idag var jag pĂ„ studiebesök pĂ„ ett secondhand i Uppsala med pappa. :)Vi fick fika, och sĂ„ visade en som heter Lars-Åke (som har hand om secondhand)runt oss.Det pĂ„minner mycket om Solrosen, men Ă€ndĂ„ inte. 💩

Imorgon ska jag smsa min LSS-HandlĂ€ggare, sĂ„ han ska ta kontakt med Lars-Åke. NĂ€r jag kan börja jobba, vilka tider och dagar. 🙂 För jag skulle vilja jobba varannan dag, mellan kl 9.30 till 13.30. 💕

Fick veta att jag hjĂ€lpa till med klĂ€davdelningen och ha hand om deras Facebook-sidan. Att jag tar foton, sĂ„ lĂ€gger de upp sen.  SĂ„ det lĂ„ter lovande. Det roligaste Ă€r att denna secondhand ligger nĂ„gra meter frĂ„n min gymnasieskola. Hehe! đŸ€—

 

Ge Vidare – Secondhand
Facebook : https://www.facebook.com/gevidare/
Hemsida: http://www.gevidaresecondhand.se/

Vi hörs! 🎉
kram frÄn Ellen

Författare:

Jag gör allt i 110% i helhjĂ€rtat 25% Finne, 25% Same 50% Svensk Troende.👆 Konst/serier .🎹 Musik/SĂ„ng. đŸŽ¶ đŸŽč Jesus, Mumintrollet, Foton, Finland osv. đŸŒ·

2 reaktioner till “Studiebesök – Ge vidare đŸ€—

Söta ord frÄn dej!

