Sparad i Mitt arbete

Tack Leklandia!


Hej! Idag var det min sista dag på  Förskolan Leklandia. Jag slutade där på grund av, att jag har en dålig immunförsvar. Kroppen tar emot alla barnens baciller. Även jag gillar barn, så valde jag att byta praktikplats.

Jag tackade av alla barnen på Kometen och personalen. En del tyckte det var tråkigt att jag slutade, men personalen förstod ju. För min Lss-Handläggare har kontaktat dom. 🙂

Mina uppgifter som jag hade då.

  • Hjälpte barnen
  • Sopade golven och torkade bord
  • Jobbade då mån-ons-fre mellan 9-14.

Min Mamma har fixat att jag kommer att få en praktik plats. Först blir de studiebesök, det blir nästa onsdag som jag ska dit.  Yey! Ett secondhand o ett café. 🌸💘 Längtar! Jag tror att denna blir ännu bättre.

http://www.korskyrkanuppsala.se/om/ge-vidare/

Vi hörs!

kram från Ellen

 

Författare:

Jag gör allt i 110% i helhjärtat 25% Finne, 25% Same 50% Svensk Troende.👆 Konst/serier .🎨 Musik/Sång. 🎶 🎹 Jesus, Mumintrollet, Foton, Finland osv. 🌷

2 reaktioner till “Tack Leklandia!

  1. Förstår att några tyckte det var synd/tråkigt att du valde och sluta där,
    men som sagt hälsan går alltid först.
    Jättekul, att du har fått en ny praktikplats på Second handbutiken i stan.
    Jag önskar dig lycka till i nästa vecka på onsdag vid studiebesöket,
    förhoppningsvis så kommer nya jobbet att bli bättre för dig. 🙂
    Kram ❤

Söta ord från dej!

