Sparad i Min lilla vardag (2)

1 år i min lägenhet krypinnet 🏘📦🗝


Hejsan! Igår den 19 oktober så har jag bott i min lägenhet i 1 år. 😮 Min lägenhet heter krypinnet. Under oktober förra året så flyttade man in grejerna rätt ofta. Då o då. Kan inte fatta att det har gått ett år, sen jag flyttade in här på riktigt! 🏘📦🗝

Min kära hem. Jag vet inte hur länge jag ska bo här.Jag står kö i Östervåla. 2 lägenheter hos Pilab och en lägenhet på hebygårdarna. Men allt tar så långt tid.

 

Så här såg det ut i min lgh då.

Och så här ser det ut nu

🍃 #harbo #finlandsgulletslillavardag

A post shared by Ellen Lundberg 🇫🇮 (@ellenlundis) on

🦋 #harbo #finlandsgulletslillavardag

A post shared by Ellen Lundberg 🇫🇮 (@ellenlundis) on

🦊 #harbo #finlandsgulletslillavardag

A post shared by Ellen Lundberg 🇫🇮 (@ellenlundis) on

🐦 #harbo #finlandsgulletslillavardag

A post shared by Ellen Lundberg 🇫🇮 (@ellenlundis) on

Hoppas att ni får en fin dag allihopa!
kram från Ellen

Författare:

Jag gör allt i 110% i helhjärtat 25% Finne, 25% Same 50% Svensk Troende.👆 Konst/serier .🎨 Musik/Sång. 🎶 🎹 Jesus, Mumintrollet, Foton, Finland osv. 🌷

Söta ord från dej!

