Mitt arbete

Ren lycka! 💜


Hej! Ren lycka! Jag blev själv förvånad! Igår var jag på studiebesök på Förskolan Leklandia. Jag och min nya LSS-Handläggare gick till förskolan, som jag skulle kika på. Jag berättade kort för honom vad jag kan, och inte kan. Vad jag gick för utbildning ect. 😋 💜
Vi skulle träffa själva chefen, men de blev en av personalen istället. En gullig kvinna visade oss runt på förskolan. Mycket större än på Kims förskola. Även gården var jätte stor. Många barn! 🔭
Efter man fick väldigt mycket information, så frågade min nya kontaktperson/handledare när jag vill börja jobba.
Jag: Så snart som möjligt.
Hon: Vi säger nu på måndag.
Jag: Åh va skönt! 😀
Jag blev förvånad att de ville ha mej på deras förskola. Jag kommer att göra enkla uppgifter som jag klarar av. Vara med barnen. Handledaren är med mej, när jag har funderingar o sånt. Jag är rätt så självständig annars. Kommer att få äta med barnen, personalen på lunchen. Får slags ersättning varje månad. 
 
 
Så… Måndagar, onsdagar och fredagar kommer jag att jobba, mellan 9 till 14. Allt kändes bra på besöket. Jag längtar redan att komma till mitt nya arbete! Ihh! Jag är så nyfiken hur barnen är, personalen och vad man ska göra. Dock är det så skönt, att de tar 10 min till och från jobbet! 📚
Vi hörs! 🎉
kram från Ellen
One thought on “Ren lycka! 💜

Söta ord från dej!

