Min lilla vardag (2)

Möblerade om i min lgh 🍃


Hellu! Idag så möblerade jag och mamma om min lgh. 🍃

Före! Så här ser de ut i lägenheten just nu. Jag har plockat undan grejer. Lagt allt i min garderob o så. För idag ska man möblera om lägenheten.

Efter 🍃 Blev jätte nöjd. Behöver köpa en matta, små lådor, sätta upp små hyllor o så.

Efter. Hade lite fixe 💜

 

 

Resultatet:


Så där ja.. Nu är man klar. Fick mycket fint av mormor. Tex massor, mina gardiner osv. Har tagit undan saker. 🦋 Ska bara sätta upp hyllorna på väggen. Fixa lampor osv. Vilken stor skillnad det blev! Jag är nöjd!

I oktober, Så har jag bott här i 1 år. 🦊

 

  • Jag kan berätta att jag har fått en praktikplats, en förskola. Men dock väntar jag på svar, när jag och min LSS-handläggare ska gå på studiebesök. Så man vet hur och när jag ska arbeta. Spännande de kommer att bli.

 

  • Så letar jag fortfarande ett nytt lgh, ett större. Medan jag jobbar , så letar jag efter ett större. 🐦 Vill helst bo i Våla. Blir roligt att bo i Östervåla ( så fort man hittar ett större lgh) och jobba där sen. (under hösten.. säkert under septermber börjar jag att jobba) Hoppas att ni får en fin kväll!🦊

kram från Ellen

Söta ord från dej!

