Publicerad i Kompismys, Suomi

First meet with Magic

Hej! Hoppas att ni har de bra.  💚 Tog fina foton igår.. 

Åh vilken toppen dag/kväll jag har varit med om igår. Är fortfarande super glad. Tänk! Igår fick jag träffa min nät-kompis för första gången. 😊 Har mest haft kontakt via nätet med Magic. Jag hade Elin som sällskap till Stockholm. Som stöd för mej. Eftersom de var första gången att träffa Magic..

Vi gick vilse först.. innan vi kom till kafét 😅

Vi tre tjejer fikade på Mumin Kaffe Stockholm. Vi satt där att bra tag , fikade, snackade. 💙 Det kändes bra att få träffa Magic.

Magic! En supermysig tjej! Är glad att vi är vänner. Min nät-vän!

Fina Elin

Jag och Magic. Vi har varit nät-vänner sen september 2016, förra året. Tack vare Natalia tipsade mej en grupp. Som fann vi varandra.

Vi gick vidare o kollade i serier butiker.

Jag fyndade o Magic med.Jag o Elin tyckte att Magic var så trevligt. Märkte att kemin mellan Magic o mej klickade. Vänskap! 🦊

Oh nej.. Om ni tror att jag dissar min bästa vän Elin. så tror ni helt fel. Elin kommer alltid vara nummer 1, bland mina vänner. Det är ju alltid bra att finna nya vänner. Men ändå ha sina gamla vänner kvar. ❤


Vi gick och kollade bland andra affärer också. Jag klappade Muminmamman..

Ubs… O_O Haha!

Elin var glad för min skull. 💖 Elin du är en fin vän. Tack ännu en gång Magic, För vi kunde träffa dej. Du är lika rar på nätet som i verkligheten. Jag var lite flummig igår. 😁😂 Små nervös, men de släppte sen. Jag ser fram emot att få träffa dej igen. Hoppas att du gillade mina gåvor från mej. Tack för boken.

Fyndade denna från SF-Bokhandel

Denna med. Tintin ska pappa få av mej sen.

Fyndade denna från Comics Heaven

Vi hörs allihopa! 😊

kram från Ellen

Författare:

~ Gör allt de jag gillar på 110% 💜

3 reaktioner till “First meet with Magic

  1. Tack för en trevlig eftermiddag igår i Sthlm 🙂
    Jätte glad, för din skull vännen att du och Magic har träffats på riktigt nu.
    Hoppas ni kommer och träffas något snart igen. Kram ❤

    Gillad av 1 person

Lämna en kommentar