First meet with Magic 💚


Hej! Hoppas att ni har de bra.  💚 Tog fina foton igår.. 

Åh vilken toppen dag/kväll jag har varit med om igår. Är fortfarande super glad. Tänk! Igår fick jag träffa min nät-kompis för första gången. 😊 Har mest haft kontakt via nätet med Magic. Jag hade Elin som sällskap till Stockholm. Som stöd för mej. Eftersom de var första gången att träffa Magic..

Vi gick vilse först.. innan vi kom till kafét 😅

Vi tre tjejer fikade på Mumin Kaffe Stockholm. Vi satt där att bra tag , fikade, snackade. 💙 Det kändes bra att få träffa Magic.

Magic! En supermysig tjej! Är glad att vi är vänner. Min nät-vän!

Fina Elin

Jag och Magic. Vi har varit nät-vänner sen september 2016, förra året. Tack vare Natalia tipsade mej en grupp. Som fann vi varandra.

Vi gick vidare o kollade i serier butiker.

Jag fyndade o Magic med.Jag o Elin tyckte att Magic var så trevligt. Märkte att kemin mellan Magic o mej klickade. Vänskap! 🦊

 

Oh nej.. Om ni tror att jag dissar min bästa vän Elin. så tror ni helt fel. Elin kommer alltid vara nummer 1, bland mina vänner. Det är ju alltid bra att finna nya vänner. Men ändå ha sina gamla vänner kvar. ❤


Vi gick och kollade bland andra affärer också. Jag klappade Muminmamman..

Ubs… O_O Haha!

Elin var glad för min skull. 💖 Elin du är en fin vän. Tack ännu en gång Magic, För vi kunde träffa dej. Du är lika rar på nätet som i verkligheten. Jag var lite flummig igår. 😁😂 Små nervös, men de släppte sen. Jag ser fram emot att få träffa dej igen. Hoppas att du gillade mina gåvor från mej. Tack för boken.

Fyndade denna från SF-Bokhandel

Denna med. Tintin ska pappa få av mej sen.

Fyndade denna från Comics Heaven

Vi hörs allihopa! 😊

Kika gärna min video från gårdagen.

kram från Ellen

Min sommar 2017 🍉


Hej allihopa! Hoppas att ni har de bra. Har ni saknat mej? Jag har saknat er.🍉

 

Innan vi börjar med inlägget, så vill jag påminna alla er en grej. Skriver ni nåt elakt på kommentarsfälten, eller om du kommentera elakt till mej eller andra? Så kommer jag att ta bort kommentaren! Inga elaka kommentarer ska finnas på min blogg. Så det så.
Så va trevlig och ha en god ton på kommentarsfälten. 🙂 kram på er..
Juni

Var till Dalarna! ❤

Jag och Elin var hos hennes bror Simon på besök. Det var jätte trevligt att träffa min kompis igen.

Fika!!

En av mina bästa vänner fyllde år på midsommarafton.
Slutet av Juni så var jag på bröllop. Min syster Linnéa och hennes Albert gifte sig den 24/6. Det var ett fint bröllop. Visst är dem fina?

Jag fick en snuva under sista veckan av juni.. Vilket det var tråkigt. Tog mest de lugnt , när jag var sjuk.🙊

 

Juli

Elin kom hem till mej, början av juli. Det var trevligt.

Veckan därpå så hade jag och Elin picknick. Jag gjorde en vlogg till de.

Jag var till Årsunda med familjen. ❤ och till Sala nån gång under juli.


Jag var mycket ute.. träffade på en söt ko här. 🐄

Jag umgicks med min kusin Emilia, några gånger under sommaren. Vi gick på promenad, fotade ute. vi kollade på Youtube klipp. 🍓💜 Alltid kul att umgås med sina släktingar och sina vänner. Mys!
Foto: av Emilia

En dag så var jag till Uppsala med pappa och Nellie, för att göra lite ärenden. Vi var till ett café i Gränby. Det var trevligt 🌻😁


Pappa

Jag och Nellie.

Lånade pappas coola hatt.  🇮🇱  Under mycket ärenden under den dagen.. Blev jag så åksjuk. Var tvungen att vila upp mej, när jag kom hem. De tog tid tills jag fick i mej något i magen.. 😛 (Kan notera att jag blir lätt åksjuk eller sjösjuk. Har alltid varit de.. )


Albert fyllde 23 år, slutet av juli. Grattis kära svåger. 🎉🎈

Gjorde mycket filmer på min Youtubekanal. Och var mycket aktiv på Smule.

Augusti

Jag testade för första gången den där populära drickan Nocco. 😉 Har ni smakat på den?🍍🍍

4/8 var jag och min vän Elin till Stockholm. Vi träffade min nätkompis Magic. Åhh! Det var så kul! Här kan ni se en vlogg om det. Ihh! 💜

Var till Furuvik med familjen. Det var trevligt.

Hur har eran sommar varit?  Hoppas att ni gillade inlägget. Ha en fin dag!  ta hand om er.
kram från Ellen