Mina drömmar ❇


Hej! Jag drömde knäppa drömmar inatt.. (Som vanligt)

  • Jag körde pappas gamla bil.. eftersom Mina små systrar inte visste hur man gjorde. 😉🤣  Vi åkte en omväg till Länna 


  • På nåt konstigt sätt satt alla o vardagsrummet o spelade tvspel .. att åka bil . Man skulle sitta på en stol, för att man skulle köra . 
  • Drömde att en bekant till mej ringde .(samma veva som vi spelade tvspel). Jag svarade.. Han/hon sa elaka saker till mej. Jag kollade på min spegel i mitt gamla rum. Man såg att jag grät. 😣
  • Jag ringde till en vän o berättade vad personen hade sagt elaka saker till mej. Så kompisen skulle skälla ut personen .. (Minns inte vad bekanten till mej sa .. men han/hon hånade mej, minns jag )
  • Var på ett underligt ställe med bästisen Elin. Vi gick på en promenad i de varma sommar dagen. De var nästan° 37 C varmt ute. 
  • Vi hamnade i Tärnsjö. Vi gick lite fel.. men vi gick in i en affär för att köpa glass.  Där så träffade vi en fiende.. fienden gick fram till mej. Jag sa bara hejdå 😂
  • När vi skulle hem igen ..blev vi förföljda av samma person .. Vi förstod inte varför hen ville vara med oss .. eftersom personen hatade oss. 🤔 så vi sprang till en mack i t-sjö .. korsningen till harbo ..
  • Personen lunkade efter. Kom fram till oss o gjorde oss arg. Personen så elaka saker till min bästis. Jag ville fajtas 😉😆 Blev ett stort bråk.. Vi slogs inte.  Men de var bara ord mot ord.. 😶 
  • Fick hämta Linnéa o Albert som hjälp.. men då hade personen redan gått iväg.  Skönt tyckte vi . 
  • I drömmen var både jag o Elin skärrade efter händelsen .. Så sen vaknade jag.

Varje natt drömmer jag knäppa drömmar. Men denna gång var de mycket ” Folk som var taskiga mot mej o mina vänner ” Dem som var elaka känner jag som innan . De var dåvarande vänner från skoltiden..😑😐


Hur som helst.. ha en fin dag allihopa! 💜

Kram från Ellen 

5 Replies to “Mina drömmar ❇”

      1. Tex i natt drömde jag att: Smög i ett biblioket.. Kändes som en james bond tema.. sköt tugg-gummi på folk.. Tydligen var jag hans fru >u< 😀 En skurk hade rånat en juvel-butik.

        Jag kastade en tugg-gummi på dörrn.. så han inte kunde komma ut… Jag smsade polisen och skickade bilder till dem som bevis.. Sen kom poliserna och tog honom. haha!

Söta ord från dej!

