Min lilla vardag (2)

Mysig torsdag 🦊


Halloj! Efter jag blev snuvig förra helgen, så passade jag på att gå ut lite. 🦊 De var så fint väder. Hade ledsnat att bara vara hemma 😥🤧

Tog lite bilder från Instagrams egna my story/snapchat.. (härmis)👻


Gungade lite.. 😛

Slappar 😎🤓

Mysig torsdag 🤓🦊 #samsunggalaxys6 #samsunggalsxy #finlandsgulletslillavardag #harbo

A post shared by Ellen Lundberg 🇫🇮 (@ellenlundis) on


Var till familjen. Jag hälsade på syrrans katt Tiger lite. 🐯🐱 Nessa var på äventyr någonstans på gården.Hälsade snabbt på vovvarna. Glada de vart. 🐶🐶 

Gick hem igen. På gården finns de en träd, som jag Har lust att klättra i 😆

Blommor 🌹🏵

I morse grävde några bygg-gubbar fiber ledningar.  Ser ut som en grävling har varit här. 😁😆 Vi hörs!
Kram från Ellen

Söta ord från dej!

