Albert och Linnéa bröllop 2017


Hej! I lördags så gifte sig min syster! ❤  Eftersom jag tog så många bilder på min kamera. Orkar inte att lägga upp dem, ska kolla med syrran först, om de är okej att dela dom kamera-bilderna först.

 

Så ni får se bilder från min instagram istället 🙂

Wedding!! 🤵💖👰 Love you sis!! Albert, take care of her 😀 #finallymöllers

A post shared by Ellen Lundberg 🇫🇮 (@ellenlundis) on

Soon : Wedding time!! 💒🤵💖👰 #finallymöllers

A post shared by Ellen Lundberg 🇫🇮 (@ellenlundis) on

Mrs 💖 Mr Möller #finallymöllers

A post shared by Ellen Lundberg 🇫🇮 (@ellenlundis) on

Min lillasyster 💖 @typlundberg #finallymöllers

A post shared by Ellen Lundberg 🇫🇮 (@ellenlundis) on

👰💖🤵 #finallymöllers

A post shared by Ellen Lundberg 🇫🇮 (@ellenlundis) on

@farfarpil o hans fru #finallymöllers 🇸🇪🇫🇮

A post shared by Ellen Lundberg 🇫🇮 (@ellenlundis) on

Pappa o mamma 💖 #finallymöllers

A post shared by Ellen Lundberg 🇫🇮 (@ellenlundis) on

🇫🇮🇸🇪 @miss.lundberg #finallymöllers

A post shared by Ellen Lundberg 🇫🇮 (@ellenlundis) on

Svåger o syster! Älskar dem! 👰💖🤵 #finallymöllers

A post shared by Ellen Lundberg 🇫🇮 (@ellenlundis) on

Mamma upp på scenen igår. Sagan om lilla Violen 💖 #finallymöllers

A post shared by Ellen Lundberg 🇫🇮 (@ellenlundis) on

💖 #finallymöllers

A post shared by Ellen Lundberg 🇫🇮 (@ellenlundis) on

Älskar dej, min syster 💖 Älskar dej o Albert! Ni är så fina tillsammans. Helt perfekta . 🤵👰 #finallymöllers

A post shared by Ellen Lundberg 🇫🇮 (@ellenlundis) on

Haha! Var bara tvungen! 😂🤣 Foto: @nellzzii . Fixade: på min Snapchat 👻 #finallymöllers

A post shared by Ellen Lundberg 🇫🇮 (@ellenlundis) on

 

Vill ni se mera av min syster och hennes mans bröllop? Kika här : https://www.instagram.com/explore/tags/finallym%C3%B6llers/ 

Jag är alle fall stolt över min syster och Albert! Älskar dem så mycket! ❤

Ha en fin kväll allihopa!
kram från Ellen

Söta ord från dej!

