Sparad i Mitt arbete

Tack Kims förskola!


Hej! Kändes jobbigt att sluta på ett ställe som man trivs på. Men så är det. Orkar inte skriva vad jag har gjort de senaste tiden på praktiken….bara att jag var med o lekte med barnen 👦👧 

Tack Kims förskola, för den tiden hos er. Det här varit jätte kul! Jag kommer att skicka ett kort till er , hur jag har det. ✏✉ 


Kommer att sakna er massor! 😭😢 Bästa jobbet som jag har haft faktiskt! Tack!!

Vad jag ska göra till hösten? Vet jag faktiskt inte. 💗 Vi hörs!

Kram från  Ellen 

Författare:

Jag gör allt i 110% i helhjärtat 25% Finne, 25% Same 50% Svensk Troende.👆 Konst/serier .🎨 Musik/Sång. 🎶 🎹 Jesus, Mumintrollet, Foton, Finland osv. 🌷

Söta ord från dej!

