Syskonen W 🐰🐰


Hej! Idag så har jag varit med syskonen W. Mina barndomsvänner. 🐰🐰🐰

  • Vi har känt varandra sen 1998. Har gått i samma skola i många år . Så de är kul att man är kompisar med 2 syskon. 🐱🦊🐨


Jag o Elin var hem till Simon. Han bor väldigt fint. 🍦🍨🍧 Vi fikade på altanen. 

Elin o jag. 🦊🦊

Tack för sällskapet Elin o Simon . Tack för rundturen o fikat Simon!  De var kul att träffa dej igen. 😀☀️ 

  • Alltid kul att träffa sina vänner. Vi 3 pratade all möjligt. Lite uppdatering. Jag tog ingen bild på Simon, han vill inte vara med på bild vet jag. De får räcka de hör bilderna. 🤔 

Vi hörs! ☀️
Kram från Ellen 

Knäpp dröm! 


Hej! I natt drömde jag något knasig.. (Som vanligt) Jag, Elin o Magic sovande över hos mina föräldrar. Vi var i mitt gamla rum, Som de fanns mycket gamla leksaker o sånt. 

  • Duschen på övervåningen var kaputt .. ändå duschade jag där .. lite senare klädde jag på mej. 🙂
  • I  mitt rum, så började de blåsa in.. de stormade ute. Vi tjejer fick panik .. Jag hittade häftmassa, Som jag satt på några skruvar på fönstret 😂🤦‍♀️
  • Vi lekte i rummet.. gav varandra saker, innan de skulle åka hem.  Konstigt att alla sovande i mitt gamla trånga rum, o inte hos mej 😳😩 
  • Mamma slängde iväg mina leksaker o jag vart upprörd. För leksakerna skulle jag spara till mina framtida barn .. mina syskon hjälpte mamma 😬😩 de gillade inte jag i drömmen.

Sen drömde jag massor av andra skumma drömmar. (Tex byte om i en bil om man satt i.. eller hade rundtur i några hus.. )Haha ! Vi hörs 🤗🤣

Kram från Ellen 

💖Va rädd om dej! 💖


Hej! Hittade fina ord på Facebook. Kolla här nere 💖

☀️

💖 Lova mej att ni ska vara rädda om er? För de finns ingen som du! Du är viktig! 💖 Även jag ska vara rädd om mej själv. 🙂 Vi hörs!

Kram från Ellen