Tufft! 🦉


Hej! Det är inte så långt kvar tills man slutar på kims förskola.. känns trist.. ☹🙁 Men jag kämpar på i alla fall .. trots de känns jobbigt.. Kommer att sluta samma vecka de är midsommar.

  • Hur de blir med jobbsökande? Ska kika på två jobb imorgon . Får se vilket som laddar mej mest. Café 👨‍🍳👩‍🍳 och hunddagis 🐶🐕🐩 .. 
  • Dryga är att resande till Heby tar så långt tid… 2 bussar.. nästan 1 timme..  o bussarna går inte så ofta till o från Heby. Vem vet? Kanske de på UL har ändrat med buss tiderna dit. 
  • Om inget av jobbet passar för mej.. Får min lss handläggare leta efter nått nytt till mej. Dryga är att jag är mitten av allt. Behöver stöd men ändå klarar av mig själv.. 🐿 Tufft! 
  • Jag vill ha ett jobb som passar mina förmågor .. att jag kan får bra kollegor .. bra miljö.. Lätt att ta sig dit o hem. Helst i stan igen..  🦌 
  • Men får se hur de blir sen med jobbsökande.. känns bara jobbigt just nu.. 🦉 När man äntligen trivs..  så ska får man sluta.. aja!  Vi hörs!

Kram från Ellen