Min 26 årsdag


Hej! Igår var det min födelsedag!🌸  Hade en fin 26 års dag. Tänk.. födelsedagsfirande i mitt första hem.

Först firade jag med Åsa, min kontaktperson. Vi satt ute och fikade. Men de blåste så kallt så vi gick in igen. Haha! Jag tog lite lugnt på eftermiddagen. Senare vid eftermiddagen gick jag till familjen. Blev grattad av syskonen och föräldrarna. Vi åt kassler, pommes, sallad. Yummy!👌

De gjorde ordning till gästerna skulle komma! De som kom och grattade var farmor, farfar, mina kusiner, mina morbröder, kusinernas mamma Nette, mormor och morfar. Tack! Åt tårta och umgicks med hela familjen. 🍉

Blev bombad.. viktigt att Tack så mycket då. Alltså.. alla gratulationer. 🍫🍓

Jag visade hur mitt lägenhet senare på kvällen. Visade för farmor och farfar, kusinerna och deras mamma, morbror. Min andra morbror har inte sätt ännu. Men mina morföräldrar har de. Och resten av familjen   🎉🎈

 

Fick mycket fint:

Pengar, ljuslykta, massor av choklad, godis, Muminmugg, plåt-låda (som är rund,) Duk med Mumin motiv, presentkort, och så ska man få skönheten och odjuret på dvd sen 😀 Yey!

Tack allihopa för all gratulationer. Via sms, facebook, messenger, snap, instagram, irl. Tack alla! Ni har gjort min födelsedag till en toppen igår! ❤ Tack! ^_^  🍓🌴Vi hörs!

kram från Ellen

4 thoughts on “Min 26 årsdag

Söta ord från dej!

