Min lilla vardag (2)

🇮🇱 


Hejsan! Igår kväll kom kära pappa hem igen..Vi fick mycket fint av goa pappa. De här fick jag. 🇮🇱🌿🌾  Det här fick jag. 

Världens snyggaste T-shirt.  🇮🇱🌿🌾

Alla i familjen fick mycket fint från Pappa. Mamma fick halsband och hudkrämer, minstingen fick en halsband hon med. 🕊

  • Syrran fästman Albert fick slags underlägg. O vi systrarna fick dem där T-shirt med olika tyck.  Pappa tog en bild på oss, för att visa farfar att han är hemma igen.❤

Pappa köpte godis, kaffe också. Jag fick den här lilla kaffet ☕ Vi smakade på godiset som pappa hade köpt.. 🇮🇱🌿🌾 

  • Nån dag ska jag till Israel, med familjen. Eller kanske med Elin? Eller nån bra vän..? Kanske Frida? 🛩✈ Vi får se när det blir. 

Vi hörs! 🇮🇱🌿🌾 

Kram från Ellen 

2 thoughts on “🇮🇱 

  1. Hoppas du får besöka Israel nån dag, det får du säkert 🙂

    Nu har jag lagt upp några bilder från resan, på ett ställe vid ett vattenfall.

Söta ord från dej!

