Tierp med kontaktpersonen


Halloj! Var till Tierp med min kontaktperson den 15 maj. Jag skulle leta efter en klänning.. För min syster (nummer 2) ska gifta sig. Hon ska gifta sig med sin fästman på midsommarafton! Ihh!👰

  • Jag testade 4 klänningar. Den första klänningen kände jag mej så uppstoppad. Den andra kunde jag inte få på mej… Benen, underkläderna syntes.. och ena armen kunde jag få in.. Inte den andra. Haha!  Men dem här klänningarna på bilden fick jag i mej.. 👑👗
  • Jag köpte klänningen över på bilden, en fin väska, strumpbyxor vid ca 600 kr. Istället för att beställa på nätet. Stället som jag var till, heter Monique https://www.facebook.com/moniquestierp/

Åsa och jag gick till ett café, som låg en bit bort från klädaffären. Satt där och hade trevligt. Pratade de senaste tiden man har haft det.. Åsa är världens bästa kontaktperson till mej. Ha en fin dag allihopa!

kram från Ellen

5 thoughts on “Tierp med kontaktpersonen

Söta ord från dej!

