Sparad i Vänskap

Best day, 2017


Hejsan! Igår var jag till stan för att träffa min allra bästa vän/barndomsvän Elin. Vi hade så kul.. att vi glömde bort klockan nästan. haha! Men här kommer fina bilder från vårt äventyr. 💕

Vi hittade fina och coola brillor på glitter 😻😺 Mjau!

Här har vi en ännu gulligaste misse. 🐱

I stan så kollade vi runt i affärer.. Jag hittade mycket fint. Under tiden Det var kanival i stan😦Vi kikade på det.. Sen gick vi vidare.

Fina blommor hade kommit fram 🌸

Här har vi en till fin blomma 🌸

Vi fikade på landings.. 🍦 Det var riktigt trevligt.

Vi gick mot engelska parken, efter vi hade kollat runt i affärer.. det var mest jag som fyndade. Engelska parken var så fint.

Min fina kusin hade en utställning där! ❤ Hennes instagram: https://www.instagram.com/petranefertiti/ Min släkt är nästan alla konstnärer/musiker osv.. ❤

Fanns mycket att se där. Gick mot slottet och kikade där.🍉

Bus! 😂😁😄 När vi gick tillbaka till stan.

Ån! Sen gick vi och kikade på fina blommorna vid stationen. Elin följde med mej till bussen. Vi stod och pratade, tills min buss kom. Tack ännu en gång Elin!

Det här köpte jag. Ni ser vad det är för något. 🔆

Ha en toppen dag allihopa! 🇫🇮 🇸🇪
kram från Ellen

Författare:

Jag gör allt i 110% i helhjärtat 25% Finne, 25% Same 50% Svensk Troende.👆 Konst/serier .🎨 Musik/Sång. 🎶 🎹 Jesus, Mumintrollet, Foton, Finland osv. 🌷

3 reaktioner till “Best day, 2017

  1. Tack ännu en gång för gårdagen! 🙂 vi får träffas snart igen och ev. åka iväg på någon utflykt skulle vara roligt.
    Vi hade så trevligt och roligt igår. ❤ Kram!

Söta ord från dej!

