Nytt arbete till hösten 🍁 🍂


Hej! På måndag ska jag kika på 2 olika arbeten i Heby, med min Lss Handläggare.. Eftersom Kims förskola ska renovera vid hösten.. Så tänkte min Lss-handläggare att jag borde skaffa lite kompisar på jobbet också.. För de behöver jag känner jag. Så de ska bli spännande o se,, 🤓😎

Hunddagis och på ett café.. Vi ska kika på bägge jobben,, och se vilka som jag fastnar. Jag kommer att jobba på Kims fram till Midsommar.. Sen så slutar jag. Håller tummarna att jag finner nåt som passar mej.. 🙂 För jag är ju social..Behöver ju bra arbetskamrater.. ❤

Jag är lite nervös.. 😟😖 Vi hörs!
kram från Ellen

Äkta vänskap begår


Hej! Äkta vänskap begår, omtanke, glädje, uppmuntran och empati. Listan kan vara lång.

Idag fick jag denna fina uppmuntran av goa vännen Frida! 💙😍 tack! Du är en äkta vän!
Ha en fin dag alla!
kram från Ellen