Shopping från igår


Halloj! Var till Tierp igår.. (bättre bilder kommer sen) Min fina klänning som jag köpte igår. Köpte en fin väska o strumpbyxor också.

Nu fattas det bara fina skor. 👑👗👰Klänningen, väskan o strumpbyxorna kostade ca 600 kr. Yey! Butiken som jag shoppade med Åsa , heter Moniques!
Vi hörs! 🌹🏵
kram från Ellen

Blä!


Hej! Japp.. Idag känner man sig risig.. 😷🤒🤕 Det är bara att vila upp sig… Så nu kollar jag om jag har feber.. .. Japp de har jag. Ca 37.5 😣 blä!

  • Typiskt! 🤒😷🤕 Nu har man gått på feber och lite snuva. Igen.. Så irriterande det är! Inget att göra nåt åt. Får komma till praktiken nästa vecka istället.. . 😖 Få krya på mej , fram till lördag. När jag ska träffa Elin. Man har oftast feber i ca 5 dagar.. Så jag kan vara lugn..🌸 🌸 Kram på er där ute

Vi hörs! 
Kram från Ellen

Längtar efter min bästa vän


Hej! Nu på lördag så ska jag träffa min underbara vän Elin. De kommer att bli så kul! 💜😊

Elin 🌸 http://eliinwesterlund.blogg.se/

Kommer att bli så skoj när vi ses! 😊Vi hörs! 🐺
kram från Ellen