Sociala biten! 


Halloj! Har lagat korvstroganoff och ris med Isabella idag. Vi fikade, lagade mat o umgicks med varandra idag. Trevligt! Hon är som en vän till mej, trots hon är en stödpersonalen till mej. 🐚

Trevlig helg! 🌼🤓 #finlandsgulletslillavardag

A post shared by Ellen Lundberg 🇫🇮 (@ellenlundis) on

Just sociala biten är viktigt för mej, för jag är social.  Måste ha folk runt omkring mej. För jag ska må bra. De är därför jag träffar familjen o vännerna rätt ofta. 🐞

    • Jag gillar inte att vara ensam rätt länge. I längre perioder.. Men jag kan vara ensam också..😶
      • Förstår ni hur jag tänker? Om jag inte få ha kontakt med folk och så.. Så känner jag mej väldigt ensam i nedstämd 😓 
        • Att träffa folk är roligt tycker jag.  Men de kan bli för mycket ibland. Bror på vad det är förståss.. tex stationen.. gillar jag ej.. eller när nån fyller år.. kalas med släkten.. de går bättre. För dem känner ju jag. 🌼 Förstår ni?

          Ha en fin helg! 🍦
          Kram från Ellen 

          Söta ord från dej!

