Sparad i Min lilla vardag (2)

Fortfarande krasslig


Hej! Min feber vill fortfarande vara kvar. De går upp och ner.. Jobbigt! Kan vara för mitt liv har varit upp och ner de senaste tiden..  Men kan säga att jag är bara ledsen och nere. 😟 Jag vill inte berätta vad som har hänt..Det är privat! 

Därför så sa kroppen ifrån.. Blev sjuk istället.. Försöker tänka på annat.. Men inte så lätt när man är hemma och är sjuk. Längtar att komma till praktiken snart.

 

Är glad att jag har fina vänner vid min sida,  min kära familj! Har att praktikplats att gå till och ett eget hem. Min tro på Jesus 💖 utan allt de där.. Då skulle jag vara väldigt ensam!

Men de blir säkert bättre nu när de närmar sig vid sommar! Längtar!!! Väldigt mycket! Har planer inför sommaren, att träffa mina fina vänner. Bada i poolen, samla på fina sommarminnen, syrran ska gifta sig.. 🍭Tack för att ni finns för mej, när jag är nere! Vi hörs!
kram från Ellen

Författare:

Jag gör allt i 110% i helhjärtat 25% Finne, 25% Same 50% Svensk Troende.👆 Konst/serier .🎨 Musik/Sång. 🎶 🎹 Jesus, Mumintrollet, Foton, Finland osv. 🌷

2 reaktioner till “Fortfarande krasslig

Söta ord från dej!

