Sjukling!


Halloj! Förra veckan hade jag ofta huvudvärk. Hade hoppas att de inte skulle byta ut. Igår kväll kände jag mej lite mosig. Tidigt i morse, kände jag mej febrig. Kollade upp.. japp! Har feber nu. 🤕🤒😷

Usch! Usch! Drömde mardrömmar flera gånger under natten och till morgonen.. Skulle döda råttor under syskonens sängar.. men de gick inte. Finns hämta katten.. Skumt dröm! 
Har smsat jobbet att jag är sjuk idag. 

Just nu! Min normala temperatur är ca 36. Men förstår inte varför det är så 😓 Vi hörs!

kram från Ellen 

3 thoughts on “Sjukling!

  1. sv: Vad kul att din serie ska finnas med i en seriebok, grattis! 😀
    Hunden är en blandras, nu vet jag inte hur gammal hon är.

    Krya på dig!

Söta ord från dej!

