Mitt arbete

18 april 2017 ~ Full ös på praktiken 🐧


Hej! Idag på praktiken, var vi ute med barnen på gården. Barnen hade spring i benen och de babblade mycket. Kul att se när de leker. Några av barnen kom till mej oftast, när de behöver hjälp med något. Tex ett kiv, eller om de vill visa något. Ibland får jag vara med deras lek. Gulligt! 💚

Tyvärr har jag haft huvudvärk hela dagen. Jag upplevde att jag hade lite svårt att koncentrera mej. 😔 När vi gick in, var de fruktstund. Lekstund i avdelningen. Var med och pusslade ett pussel. 🔷

Kl 11 dukade jag till maten, de blev pasta och ost och skinksås. Yummy!! 😋 Jag orkade inte kvar så.. När jag vinkade jag hejdå, så fick jag massor av slängkyssar av barnen 😍😘 Man smäller ju! 💞  Vi hörs!

kram från Ellen 

Söta ord från dej!

