Påskdagen, 2017


Hejsan! Hoppas att ni har de bra. Jag är jätte trött och seg från igår. Kom hem sent igår kväll. Var hos familjen från kl 17 till ca 22. Inte konstig man är seg. Har huvudvärk också.. Hur som helst.. Jag tog lugnt under dagen. 🍍

 

Gick ut på en kort promenad och tog lite bilder,, 🌈 

Vid lägenheten så finner man fina skilla! 🐞

Konstigt väder de var. Sol först, sen försvann det.. 😰

Gick in till skogen, nära lekparken.. Var mycket dit när jag var yngre. Det är mysigt där.🌍 🌸

Haha! Denna koja gjorde jag vid tonåring.. Tänk att den står fortfarande kvar. Kojan är till min seriefigur Greger och hans familj. 😂😁😄

Deras lilla havsutsikt. 🐳 🌊  💧 🌀

Jag gick på ett förfallet träd. Modigt! 🌲🌳🌱

Efter ett tag i skogen, gick jag hemåt. De började smått snöa lite. usch! Kallt! Jag vill inte ha snö. Rena aprilvädret de är! Idag ska jag äta hemma hos mej. Potatisbullar, wook och nudlar. 🍜🍙

~💓📿👑🕆🕇✡ #faith #powerofgod #jesuschrist

A post shared by Ellen Lundberg 🇫🇮 (@ellenlundis) on

Så självklart så tänker jag på Jesus sista dagar under påsken. Idag när han uppstod från de döda..  Ha en fin dag allihopa!

kram från Ellen

