Sparad i Min lilla vardag

Påskafton, 2017


Glad påsk! Idag så tog jag de lugnt under eftermiddagen. Vid halv 5 gick jag till familjen. Blev bjuden på påsk-middag. Nästan alla syskonen var där. 🐤🐣🐥

 

Här är lite bilder under dagen/kvällen. Mina bilder! Do not take them.. 

Godis!!

Ludde-mannen hade koll på mej. Undrar varför?🤗 😆😏

Gosar med Milo ❤

Milo är min favorit hund..❤

Jag gillar honom också. ❤

Noomi målade äggen. 🐤🐣🐥

Så åt vi maten. Vi hade det trevligt. Senare vid kvällen lekte jag och syskonen boll-leken Gris.. Fast vi bytte om de till Påsk istället. Vi åt efterrätt på kvällen. 💛

Alla var rätt så trötta under dagen/kvällen. Jag spelade lite piano, 🎵🎶♩ gick ut med pappa och rastade vovvarna. Sedan gick hem igen. 🌸 (Tråkigt nog började de snöa.. Hoppas att de försvinner snabbt 😰)

 

Hoppas att ni har haft de trevligt!

kram från Ellen

