Sparad i Min lilla vardag

Långfredag, 2017


Hejsan! Idag så kom Elin hem till mej. Vi fikade, kollade på youtube klipp. Efter vi hade tröttat att vara hos mej ett bra tag, så åkte vi ut mot Östa. 🌲🌳🌱

Alla bilder har jag tagit!  🎥  🎬  📸

Vi hade en kort live-stream på facebook. Tur att vi inte filmade längre.. För vi åkte lite fel mot Östa. Vägarbetarna har gjort om vägen mot Östa.. Så man åkte lite fel.

Östa!

Fint va? Här är Östa badstrand 🌊

Älskar ljudet av havets vågor.  🌊  💧 🌀




Östa.. här kan man ta ut sin båt.   🚢 ⛵

Elin http://eliinwesterlund.blogg.se/

Jag!

Av Elin och Jonas fick jag denna! Åt middag hemma hos mej, i min lilla lägenhet.

🐥🐤Tack! Glad påsk! 🐥🐤
kram från Ellen

Författare:

Jag gör allt i 110% i helhjärtat 25% Finne, 25% Same 50% Svensk Troende.👆 Konst/serier .🎨 Musik/Sång. 🎶 🎹 Jesus, Mumintrollet, Foton, Finland osv. 🌷

Söta ord från dej!

