Mitt arbete

6 april 2017 ~ påskpyssel på praktiken 🐣


Hej! ​Idag på praktiken, var det påskpyssel.. Jag hjälpte barnen lite, men de vad duktigare än mej att göra kycklingar. Haha! (Tycker jag i alle fall)  Första fruktstund, sen påskpyssel i högnivå..Även barnens munnar.. 🐣🐥🐤

Fick hjälp att fixa min kyckling av min handledare.. haha! Barnen pysslade o så lekte dem. De var en rätt så trevligt dag. Lunch 11. 
Efter maten så hade jag hand om läsningen. En del av stora barnen från spindeln avdelningen hade svårt att lyssna på mej. 😶😣

Fick man säga till! Barnen från Myran avdelningen kunde lyssna på mej när jag läste.  Ni vet ju hur barn är.. till slut lyssnade dem. (Suck!) En fröken läste en annan saga. 
Efter läsningen så lekte barnen med varandra. Så slutade jag för dagen vid 13 tiden. Barnen vinkade hejdå till mej. På tisdag ska de ha påsk party på förskolan. Jag måste leta efter något påskigt… blir inte så lätt. 🌸💐 Vi hörs! 

Kram från Ellen