Träning och möblering i lgh


Halloj! Idag så vår-städade jag min lägenhet. Min lilla lgh. Hehe! Dammade och städade badrummet.. Mycket intressant va?

Vår-städning! Så här ser det ut när jag städar..

Min kontaktperson Åsa och jag gick ut i de fina vårvädret i en lång promenad. Vi såg massor avfjärilar och busiga katter som sprang överallt i Harbo. Haha! 🖒✊👊 Vi kände doft av sommar-minnen.. Jag älskar våren och sommaren. Härligt! Man fick upp sommarminnen, som att bada i stranden.. Åhh!

Nu är jag nöjd. Efter jag hade vår städat min lilla lägenhet, så har jag möblerat lite. Sängen, bokhyllan, byrån och bordet står som de står. Men resten av lilla lägenheten har jag flyttat om lite. 😜

Lite svårt att möblera om helt. När man bor så litet. Längtat tills man flyttar ett större lgh.. står kö i våla. Kommer att ta ett tag .. 🐧

Får vänta o härda ut tills dess.. *suck* Aja! Vad tycker ni om min lilla förändring i lgh? Ser ni nån skillnad? 🦁🐯 Jag gör det. Hihi! Ha en fin kväll allihopa!

kram från Ellen

Söta ord från dej!

