Stolt kokerska


Halloj! Yey! Lagade min egna fisk soppa.. med grönsaker, potatis, purjolök, krydda, fisk och annat gott 😛😁😋 Super god blev maten!

Redo för att laga mat! 🐟

Först kokade jag grönsakerna. 🍀

Fisken ska i sen..🐟

Passade på att smaka också. 🙂 Viktigt!

Fisken i och andra goda saker. Kryddor osv

Mmmmm

Efter ett bra tag.. blev maten klar

Och jag blev mätt efter nästan 2 portioner.. 😛 Nu vet jag hur man gör. Ska bjuda nån på fisksoppa nån dag

Denna recept lagade jag till.. Men skippade räkor, citron. De blev gott i alle fall. Hade i purjolök i soppan.. blev ännu godare : http://www.ica.se/recept/fisksoppa-med-rakor-dill-och-tomat-715994/

Vi hörs!

kram från Ellen

2 thoughts on “Stolt kokerska

Söta ord från dej!

