Livet på Sjövik

Överraskade kära L-blocket


Hejsan! Hoppas att ni har det bra. Igår så var jag till Sjövik för att överraska L-Blocket. De var jätte kul att träffa alla. Jag var hos dem under hela dagen. 😉

 

Assistenterna o några få visste om min lilla överraskning. Har haft hemligt sen i januari 😶🐱  Träffade på gamla lärare, gav Birgitta vackra blommor. Roligt att prata med nya eleverna på L-Blocket. Trevliga människor!

Jag kom in till deras syslöjdslektion. Det var så kul att se hur förvånade de blev. Haha! Fick massot av kramar av kära vännerna. Lärarna och de nya eleverna. Så det var skoj! Här lånade Calles keps. 😎

 

Kl 10 var det fika. Ännu roligare att träffa sina gamla lärare. Jag berättade hur jag hade det. Kl halv 11 hade de syslöjd igen. Man såg hur glada de var att ha mej under dagen. Kl 12 lunch. Vid rasten så mös jag med mina käraste vännerna. ❤ Pratade och hade det trevligt.

Mysiga grabbarna Calle och Tomas. Ni är bäst!😉 Jag följde med alla 2:orna och 3:an till Avesta.

Biblioteket i Avesta, visade de sina kreativa sida med textil. Jag blev imponerad! 😀 Att vara med sina gamla skolkamrater var så trevligt. Jag var så kramig igår, så jag kunde inte låta bli att krama, dem som jag känner.

E och E! En av mina närmsta vänner från L-Blocket, Sjöviks Folkhögskola!

Vi kan bli galna också .. Inget ovanligt 😂😁 Efter vi hade var till bibblan, så åkte vi till Coop, för några skulle handla inför veckan.

Jag avslutade dagen med fikamys! Saknar gänget redan. Hade så mysigt igår. ❤💓 Tack för att ni finns 🐱 Vid 14.39 kom tåget. Känns vemodigt.. saknar ju min älskade vänner. ☉ Tack för en fin dag med er. Ni är bäst!

 

Jag ville inte hem.. Men jag måste.. Jag ser fram emot att träffa Sjöviks-gänget igen. Dem ska ha schlager och öppet hus snart.. Så klart ska jag med då. Funderar på att vara med på deras skolavslutning under juni. 💓 💗 💚

Vi hörs!
kram från Ellen

Söta ord från dej!

