Fullspäckad dag 


Hej! Jag vaknade tidigt vid 7 taget i morse.. Såg att det var vårligt ute på gården. Jag var så trött efter gårdagens jobb. Så jag somnade, vaknade, somnade om om så. Haha! 🐺

Våren är här nu! Får hoppas att de håller sig nu. De vet man aldrig 🌞🌱🌸 Men nu är man glad, att de inte finns något snö på gården. Första våren vid mitt lägenhet. ☺

Vårkänslor!🌸🌱🌞 Vid eftermiddagen idag så handlade jag mycket mat till kylen och frysen, så de räcker ett tag. Jag köpte:

  • Torsk
  • Potatisbullar
  • Bacon
  • Frysta grönsaker
  • Äggnudlar
  • Purjolök
  • Äpplen
  • Mjölk och fil
  • Basilika
  • Grönsaksbuljong
  • Mini glass Magnum
  • Ost och skinka
  • Ägg

Tänkte laga soppa vid helgen. Mums!

Lite senare idag så åkte jag till Östervåla för att klippa mej. Åsa var med mej. Vad tycks? Jag klippte mycket vid nacken, och tog bort mycket fluff,, Haha! Eftersom jag är så tjockhårig.💇

  • Jag passade på att köpa lite onyttiga saker också, till helgen. Så slipper jag att gå fram o tillbaka..  Godis, läsk, mums mums, risi frutti. Ja! När jag kom hem så tog jag de lugnt. Duschade kroppen efter all hår som har rasat efter klippningen. Åt räk-nudlar. 🐆 🦄

 

  • På kvällen lyckades jag att städa hela lägenheten. Jag städade inte förra veckan.. För jag tyckte att det var inte så dammigt. Men nu var det dags igen. Skönt!  🖌✏

Ja.. det var min äventyr det. Hoppas att ni får en fin kväll! 📚📖 🎀

kram från Ellen

Söta ord från dej!

