Mitt arbete

14/3-2017 – Våren är på g


Hej!  Idag på praktiken så var vi först ute på gården. De kom och kramade mej.. De hade saknat mej. 💕

~ 🎧🎵

A post shared by Ellen Lundberg 🇫🇮 (@ellenlundis) on

Nöjd med mina nya hörlurar. Visst är de fina?

Vi hade fruktstund och en fröken läste en liten bok. Barnen fick uppgift att göra fyrkanter. Som ni ser här på bilden. En del lekte, och så bytte de av.

  • Barnen var väldigt stökiga o bråkiga. Man fick säga till flera gånger. Envisa som de är, lyssnar de inte. De gick fram till mej : Fröken! Ellen.. bla bla bla ” 😒 De tog tid tills de lyssnade på oss. Jag dukade inför maten, medan dem andra samlades i gjorde något annat. Jag minns inte riktigt.. kl 11 var de lunch.
  • Var trött i huvudet efter all tjo och stim. Tog undan Matvagnen till köket. Läs-stunden så läste en fröken. Jag läste lite grann. Men orkade inte riktigt. 😯😛🤓 Men nästa gång så ska jag läsa igen.

Efter läsningen.. Så ville barnen teckna pokémon.. men nu blev de stop! 🚨 Ingen mera pokémon! De får rita själva egna figurer eller rita klart sina teckningar… 😥😏 Skönt! Kl 13 slutade jag för dagen. Vi hörs!

kram från Ellen