TrĂ€ff med estet-tjejerna! đŸŽš


Hejsan! Idag Ă„kte jag ivĂ€g till stan för att köpa nya hörlurar. Men jag passade pĂ„ att frĂ„ga mina vĂ€nner Maria och EmeliĂ© om dem hade lust att trĂ€ffa mej. De ville dem. Vi har gĂ„tt pĂ„ samma program, pĂ„ Bolandgymnasiet Sylvenius. Sist vi sĂ„gs var Ă„r 2015, nĂ€r jag gick första Ă„ret pĂ„ Sjövik. 🎹

En trevlig eftermiddag med mina vĂ€nner frĂ„n gymnasiet. De var jĂ€tte kul att trĂ€ffa er igen. Maria o EmeliĂ©. Vi strosade pĂ„ stan, jag köpte nya hörlurar, vi gottade oss pĂ„ mc Donalds. Snapchat-tok osv. đŸ€“đŸ˜€đŸ˜‰

En kul dag, helt enkelt! đŸŒ± Vi gick runt pĂ„ stan och skojade med varandra. Det var trevligt att trĂ€ffa sina gamla skolkamrater  igen. 🐰🐰🐰 

De följde med mej till busshÄllplatsen. NÀsta gÄng nÀr vi ska ses, sÄ kan de komma hem till mej. De blir skoj!

Är sĂ„ nöjd! Visst Ă€r de fina? Mina nya hörlurar! 🎧  Bra ljud Ă€r de ocksĂ„! Vi hörs!

Kram frÄn Ellen

Söta ord frÄn dej!

