Träff med estet-tjejerna! 🎨


Hejsan! Idag åkte jag iväg till stan för att köpa nya hörlurar. Men jag passade på att fråga mina vänner Maria och Emelié om dem hade lust att träffa mej. De ville dem. Vi har gått på samma program, på Bolandgymnasiet Sylvenius. Sist vi sågs var år 2015, när jag gick första året på Sjövik. 🎨

En trevlig eftermiddag med mina vänner från gymnasiet. De var jätte kul att träffa er igen. Maria o Emelié. Vi strosade på stan, jag köpte nya hörlurar, vi gottade oss på mc Donalds. Snapchat-tok osv. 🤓😀😉

En kul dag, helt enkelt! 🌱 Vi gick runt på stan och skojade med varandra. Det var trevligt att träffa sina gamla skolkamrater  igen. 🐰🐰🐰 

De följde med mej till busshållplatsen. Nästa gång när vi ska ses, så kan de komma hem till mej. De blir skoj!

Är så nöjd! Visst är de fina? Mina nya hörlurar! 🎧  Bra ljud är de också! Vi hörs!

Kram från Ellen

