Mys-fredag


Hej! Idag har jag och min stödperson Isabella lagat spagetti och köttfärssås, har tvättat i massor. Vi har fikat och lekt med våra telefoner.. Snapchat-filter. 🙂 Maten har jag som matlåda, de ligger i frysen nu. De fick plats i min lilla frysfack. Har diskat lite.

Lite tråkigt att jag har så trångt vid köket. :/ De begränsar för mej.. Känner mej inte så självständig.. när jag har så trångt. Annars gillar jag min lägenhet mycket.. Förutom köket.. Skönt att jag står kö i 2 lgh i Östervåla. Det är bara att vänta. (Vänta.. det är inte min sida.Haha! Men jag försöker)

Vad jag ska göra i helgen vet jag faktiskt inte.. Förutom imorgon, ska jag städa. Kanske ska kolla med min morbror, om vi kan kolla på film imorgon kväll? 🙂 Vi får se. Vi hörs!

kram från Ellen

2 thoughts on “Mys-fredag

Söta ord från dej!

