Saknar praktiken


Hejsan! Hur har ni det? Jag har inte varit på praktiken sen förra tisdagen. Känns tråkigt att bara vara hemma. Det börjar med i torsdags att jag kände mej krasslig. De blev bättre under helgen.. 🤒

Känner mej som en uppstoppad Mumintroll. Haha! Fick min tjejvecka i måndags.. blev dålig över det. Magont, fryser, svullen.. Det kändes nästan som någon vrider min stackars livmoder.. Har läst att det är värst på vintern när man har mens.. Då gör de mera ont, än dem andra årstiderna. 😖😣

Idag var jag ut och slängde saker i återbruket, 2 gånger gick jag dit. Kom hem och vilade lilla magen. Läser min favorit-bok. Har haft lite pauser med läsningen. Men den här boken är en av mina favoriter. 📚📖

Boken heter ”Livet efter dig” Av Jojo Moves 📚📖 Boken är fantastisk bra och även filmen. Tycker att ni borde läsa det.  Såg filmen i höstas,, väldigt vacker film. ❤  ❤

 

Hur som helst.. Annars mår jag ganska bra.. förutom min mage som inte mår så bra. Inte konstig när man känner sig nerstämd.. när magen är ledsen. Har varit hemma från praktiken på grund av att jag har så ont. Hoppas att ni inte tycker att denna inlägg var trist.  🎀♀  Idag är de kvinnodagen! Hurra för oss tjejer! Ah.. Vi hörs! 

kram från Ellen

Söta ord från dej!

