Min helg


Hejsan! Hur har ni det? Jag har haft det bra. Nu ska jag berätta hur min helg varit.💓
wp-1488665240492.jpg
Fredag: Min stödkvinna och jag lagade pannkakor.. Utan ägg. Haha! Jag vet inte hur det gick till. Haha! Vi tvättade mina kuddar, min täcke, lite kläder. Vi fikade också. 😄 👍
wp-1488665245013.jpg
Lördag: Var till Solrosen med Åsa. Köpte söta ljuslyktor. Jag träffade mina gamla arbetskamrater från ht 2012 till vt 2014. De var glada över min skull, att jag egen lägenhet och praktik. 🐟 🐠

Åkte bussen hem sen..
På kvällen åt jag tacos hos mormor och morfar.💚

Söndag: Var till Ikea med Elin. Det var kul! (bläddra fram bilderna..) 🎵 🎶

Fynd!

Elin o jag 🌸☉ @elin890 #uppsala #kompismys #ikea

A post shared by Ellen Lundberg 🇫🇮 (@ellenlundis) on

Elin och jag 🙂

Från när jag väntade på bussen.. mot Uppsala.

Ikea trip med Elin idag. @elin890 🌸☉🐱 #ikea #uppsala #kompismys

A post shared by Ellen Lundberg 🇫🇮 (@ellenlundis) on

Det var min helg det. Hoppas att ni gillade inlägget och bilderna!

 

Ha en fin dag!
kram från Ellen