Blandat

Var nöjd hur du ser ut


Hej! Jag är nöjd hur jag ser ut. ☄🌟  Du ska vara nöjd hur du ser ut. Ingen är som dej. 💖 I vissa perioder är jag nöjd och ibland inte. Har fått taskiga kommentarer att jag är för smal.
16998057_1848120372102418_39087217625338810_n
Har svårt att gå upp i vikt. De är inget som jag kan göra något åt. Och jag är liten och nätt. Jag är inte jätte lång eller jätte kort. Mina föräldrar är inte så långa… Vad jag vill komma fram till , är att alla är vackra varelse .. alla är fina på sitt sätt. Man ska älska sig själv, som man älskar sina medmänniskor. Även de är inte så lätt. Glöm inte att du är fin precis som du är. Personligheten, ditt inre o yttre , hela du! ❤

Ha de så fint! 🌌☄🌟
kram från Ellen

Söta ord från dej!

