Det blir bättre


Halloj! Har inte mått så bra på ett bra tag. Anledningen? Jag har tyvärr tagit åt mina nära och käras problem. De mår inte så bra. Jag har empati.. Ibland blir de bara för mycket. Jag jobbar fortfarande över det. Jag bryr mej så mycket om andra.. Men jag ska inte glömma bort att ta hand om mej själv. Inte så lätt med livet ibland.. Men jag mår bättre nu.. när jag har pratat ut lite ( med några). Kroppen gör ont, stress, jag blir lätt sjuk.. Fast jag inte vill..

Blir så rörigt för mej, om jag bryr mej för mkt om andra.. Blir förvirrad.. Men nu räcker det. Jag ska fokusera på mej också.. Inte bara dem som jag älskar högt. Kroppen är underlig ibland.. Men nu så.. Är de bättre. Jag finns för mina nära och kära.. Men nu sätter jag ett stopp. Jag mår bättre nu..

Det är en anledning som jag vill dela med mej om.. Men vad det är för problem, som mina nära och kära kämpar för… Säger jag inte! Så det så.

Hur som helst.. det blir bättre… Jag ser fram emot mkt på praktiken, träffa vänner o hålla på med de jag älskar att göra. Vi hörs! ❤

kram från Ellen

Söta ord från dej!

