Finlandsgullets lilla vardag · Foton

18/2-2017 – Min helg


Halloj på er! Hoppas att ni har de bra. Jag tog från helgen så jag visar via instagram länkar istället. 🙂

🌿⚘ #finlandsgulletslillavardag #harbo

A post shared by Ellen Lundberg 🇫🇮 (@ellenlundis) on

Mina växter. Tänkte att de ska heta Gullan den lilla och Martin den store.. Syskon. ^-^

Min stödkvinna Isabella och jag fikade tillsammans igår, pratade och hjälpte mej med tvätten. Det var trevligt. varje fredag kommer hon.

Är de vår eller vinter? 🌱❄ #finlandsgulletslillavardag #harbo

A post shared by Ellen Lundberg 🇫🇮 (@ellenlundis) on

Tyckte att vädret var underlig..

🏞 #finlandsgulletslillavardag #harbo

A post shared by Ellen Lundberg 🇫🇮 (@ellenlundis) on

Gick på promenad i fredags

🐼 #finlandsgulletslillavardag #harbo

A post shared by Ellen Lundberg 🇫🇮 (@ellenlundis) on

Jag åkte till Östervåla med kontaktpersonen Åsa, i lördas Yey!

Fyndade! Jag ska slänga mina sönder-slitna byxor.. som går ej att laga.. Hehe!
Ha en fin dag allihopa!
kram från Ellen

Söta ord från dej!

