Mitt arbete

7/2-2017 ~ Pokémon o läsning 


Hej! Idag på praktiken så lekte barnen på gården. Det var kul att träffa alla igen. Vi gick in och de blev fruktstund. När alla hade ätit klart så visade en av fröknarna olika kartor. Fröken frågade barnen vad är en karta. Alltid roligt att höra deras åsikter. 💕🐱
wp-1486474454351.jpg
Satt och tecknade en pokémon.. fick skanna/kopiera den sen. Barnen blev storm förtjusta över min målning. Så nu kunde de måla en pokémon. 🎨 Jag dukade till maten.. och vid 11 var de mat.
wp-1486250925238.gif
Från och med idag så jobbar jag fram till kl 13. Tisdagar och torsdagar kl 9 till 13. Yey! Min LSS handläggare o mina handledare hade bestämt de i fredags. Jag ville jobba längre dagar. Vi ska ha så i några veckor.. Tills jag kan öka en till dag.
wp-1486250928485.gif
Efter maten så var de Läs-stund. Jag läste 2 böcker för barnen. Yey! 📚 De var kul! Efter Läs-stunden så gick barnen o lekte..Jag hjälpte min handledare med instagram.. Kims förskola har skaffat det så föräldrarna kan följa dem. 🐜 privat konto!

 

Satt i jag ritade en ännu en pokémon till barnen. Innan jag skulle åka hem, så fick en av fröknarna skanna nya målningar till barnen. Kände mej så uppskattad! Jag kan använda min estetiska sida på praktiken! 😄 är så glad! Och nu är solen här igen. Yey! Men kallt är de fortfarande 😯

Vi hörs!

kram från Ellen

Söta ord från dej!

