Mys-fredag 🌹


Hejsan! Idag så valde jag att träffa Åsa, istället att bara vara hemma hela tiden. 🍦

Matlagning/tvätt. Jag kände att jag behöver komma ut lite. Hade messat till min stödkvinna Isabella om de. Det gick bra. Nästa fredag kommer hon istället. Tänkte hon kunde hjälpa mej att sätta upp mina tavlor då. 🌹
wp-1486135493841.jpg
Mina växter som jag fick av mormor och morfar.. Växten som jag fick från Sjövik, har inte återhämtat sig..   🌹

Vid halv ett kom Åsa och hämtade upp mej.💕
wp-1486136972026.jpg
Vi åkte till Solrosen och åt gott. Jag åt pannkakor, medan Åsa tog en semla. 🍪 Vi hittade fynd i butiken, pratade av oss. Vi åkte till Korskyrkan, där hade dem öppna fredagskyrkan. Vi var där en stund. Träffade på mina kusinbarn.. Dem är så glada över att de har fått ett nytt syskon. 💓
wp-1486136138303.jpg
På solrosen köpte jag filmer och en låda där man kan lägga bestick. Åsa köpte en tacos-skålar..Var även till apoteket.. Se va fint de blev, när jag fixade lite i skåpet.. Synd bara att man har så trångt. 🍀

Har fortfarande paus på sociala medier.. Men mest har jag paus på facebook. Instagram och snapchat kollar jag lite grann på. 📱 Men ska inte vara borta så länge från sociala medier.

 

Vi hörs!
kram från Ellen

2 thoughts on “Mys-fredag 🌹

  1. Låter bra att du har träffat Åsa idag 🙂 fina saker du hittade på Solrosen, var jättebra att du fick komma ut lite idag och göra något annat när det är lite svajigt med måendet.
    Kram ❤

    • Ja! ☺❤ Jag kände att komma iväg. Så jag sköt upp stöden till nästa fredag istället. Kändes skönt att prata ut med Åsa. Vi båda längtar efter våren.

      Har bara kollat snabbt på instagram o snapchat. Men inte har lagt upp något där än. Facebook har jag inte loggat in på ett tag. Har bara kikat snabbt på messenger.. men går ut där igen. 😓😔📱📲 Fortfarande nere..

Söta ord från dej!

