Mitt arbete

2/2-2017 ~ Pokémon på förskolan 


Halloj! Hoppas att ni har de bra. De kändes bra att komma till praktiken igen idag. Kom till praktiken och jag visste inte vad jag skulle göra. Skulle jag vara kvar på förskolan eller följa med dem andra till bibblan.. 📱

  • Jag följde med dem till bibblan. Det var inte så många barn på förskolan idag. Så några fick stanna kvar på gården.. medan resten skulle till bibblan. 🐞
  • Vi var där och åt frukt. Lånade böcker. Vid halv 11 gick vi tillbaka. Jag frös, eftersom jag glömde mina täckbrallor hemma i lägenheten. Hehe!🌱

wp-1486034910748.jpg
När vi kom tillbaka, så såg jag att de andra barnen hade skannat kopior med hjälp av en annan fröken. Min målning på Pikachu.. De fick måla själva på de kopian av pokémon. 😇

Tur att de hade dukat, så det var bara att äta. Maten var starkt, både för mej o barnen.. Min buss kom vid 12 tiden.. Jag kom lite för tidigt till hållplatsen, så jag gick en liten bit. Sen gick jag tillbaka igen.

Ha en fin dag allihopa! Vi hörs! 🎵

kram från Ellen 

Söta ord från dej!

