Sparad i Vänskap

Söndagsmys 29/1-2017


Hej! Hoppas att ni har de bra. Jag är oftast trött om dagarna.. Kan vara de tråkiga vädret.. Orkar knappt ingenting, när jag är ledig. Det är så tråkigt. Märks att vi behöver mera solljus nu. 😟

Söndag den 29/1-2017, så var jag till Uppsala.. Det var ingen höjda vädret precis.  ☔ 🌂Jag träffade Elin under dagen. Det var trevligt. Trots de tråkiga vädret.

sondagsmys-17-1
Här jag var på väg mot Uppsala, med bussen. Jag och Elin mötte varandra på stationen. Alltid kul att träffa vänner.sondagsmys-17-2
Elin och jag värmde os hos Landlings. Gissa vems fika är vems.. Hehe! 🍪 🍰 Vi satt och pratade av oss på caféet. Tills vi tröttnade att vara där inne. Vi gick runt på stan och strosade. De var kallt ute. Jag längtar efter sol o värme 🌱🌞
sondagsmys-17-3
Hehe! Tokiga tjejer vi är. 🎶🎼♩🎵
  • Jag hittade en disk-matta till disken. Det är en matta som man kan lägga sin disk på. Smart! Köpte på TGR.Det var allt jag köpte då. Vi var på stan rätt länge. Jag blev trött och hungrig, så köpte en smörgås på stan. 😨 😟
  • Vi kramade varandra hejdå. Nästa gång ska jag, Elin och Sandra ha film-mys! Yey! Det ska bli trevligt! Jag ser fram emot att träffa flera vänner under våren. Är så social/sällskapssjuk.! 🔆 Det var våran toppen dag det.

Vi hörs!

kram från Ellen

Författare:

Jag gör allt i 110% i helhjärtat 25% Finne, 25% Same 50% Svensk Troende.👆 Konst/serier .🎨 Musik/Sång. 🎶 🎹 Jesus, Mumintrollet, Foton, Finland osv. 🌷

2 reaktioner till “Söndagsmys 29/1-2017

  1. Tack för en mysig dag igår på stan ❤ håller med dig ang. vädret jag blir också halv seg och trött, saknar solen för de blir man pigg av.
    Men ser fram i mot våren och sommaren just nu.
    Ska bli roligt att ha film mys tillsammans med Sandra nästa gång 🙂

Söta ord från dej!

