Sparad i Min lilla vardag (2)

Bakning!


Hejsan! Min stödkvinna var sjuk idag. En kvinna ringde mej och frågade om hon kunde komma istället. Men jag klarar ju mej. Under dagen så tvättade jag lite kläder, diskade och tecknade lite. 🎨

Jag bakade chokladbollar. Tog fram min kamera, så tänkte göra en vlogg någon dag. Vi får se om den kommer upp eller inte, på min Youtube kanal. 🎥  🎬  📸 Jag har alle fall filmat, när jag bakade..

Vad tycks? ☺ #finlandsgulletslillavardag #harbo #bakning #chokladbollar

A post shared by Ellen Lundberg 🇫🇮 (@ellenlundis) on

Jag hoppas att mina chokladbollar blev bra.. Blev lite besviken över mitt bakning.. De blev inte som jag hade tänkt mej. 🍪 Men jag försökte i alle fall. Hoppas att de blir goda sen. Just nu är chokladbollarna i kylen och gottar sig.

🌄 #sunset #solnedgång #harbo #vinter2017 #winter2017 #våren2017 #spring2017 #finlandsgulletslillavardag

A post shared by Ellen Lundberg 🇫🇮 (@ellenlundis) on

Vad ska jag mera göra i helgen? Har faktiskt ingen aning.. Imorgon ska jag bara fylla på busskortet och på söndag träffa min barndomsvän Elin. Vi hörs!

kram från Ellen

Författare:

Jag gör allt i 110% i helhjärtat 25% Finne, 25% Same 50% Svensk Troende.👆 Konst/serier .🎨 Musik/Sång. 🎶 🎹 Jesus, Mumintrollet, Foton, Finland osv. 🌷

Söta ord från dej!

