20 januari 2017 – Full rulle idag🐼


Hejsan! Hoppas att ni har de bra. Jag är rätt så tröt, efter jag har varit sjuk ett tag. Igår var jag till praktiken. Det var trevligt.  Idag har jag hunnit med mycket. Har tvättat kläder och lagat chili Corn Carne. Yey!  🐼
wp-1484920285319.jpg
Min stödperson kommer o hjälper mej lite för vissa saker.. Eftersom jag har en sån liten spis.. 😀😁 Lite tips och så.. Annars kan jag helt själv. 💎 (Önskar att jag hade en större kök.. Annars trivs jag i lägenheten..)
wp-1484920288147.jpg
Nu vid eftermiddagen så var jag och min kontaktperson Åsa till Vålakakan. Vi satt och fikade tillsammans, pratade.. Jag åt en toast och drack läsk. Gjorde lite ärenden vid våla.😇 Är lite sugen på en större lägenhet.. Kanske i Våla.. Men ändå inte.. Är lite osäker faktiskt.

 

Nu så tar jag de lugnt. Sitter vid datorn, ska kolla på gamla foton från skoltiden hade jag tänkt.. Kanske spela the Sims 4, om jag har ork. Nu vid helgen ska jag bara ta de lugnt. Ska bli skönt. Man ska ta de soft, om man har varit sjuk.. Man vill inte bli sjuk igen. Eller hur? Det har jag inte tid med. 🐳

Vad ska ni göra vid helgen? 🐼 Trevlig helg!
kram från Ellen

 

3 thoughts on “20 januari 2017 – Full rulle idag🐼

Söta ord från dej!

