Mitt arbete

19/1-2017 ~ Halkigt 


Hej! Äntligen var jag till praktiken igen.. Har varit sjuk i en vecka. Dunder förkyld. Blä! 😐😣
wp-1484809156253.jpg
Idag var jag på praktiken igen. Yey! Under förmiddagen så var vi ute med barnen på gården. Det var halt, barnen halkade lätt.. 😓 Stackars dem.
wp-image-930114211jpg.jpg
Alltid kul o se när barnen leker.. men ni vet hur barn är.. Så fort de något händer.. Så kan de bli lätt osams. Denna gång en vattenpöl som de bråkade 😜 De löste sig , hjälp av fröknarna..
wp-1484823605248.jpg
Vid 10 hämtade jag frukten. De blev fruktstund. 🌼 Barnen gick och lekte sen, efter de hade ätit klart.  Jag satt och pysslade med ett barn. Barnet  hjälpte mej med att duka till maten. Gulligt! 💖

Jag gillar barn!  Jag har fortfarande stark minne hur jag var barn och uppåt. ☺ Så är jag van med barn, syskon, kusiner o kusinbarn 🌺

Vid 11 var de lunch. Jag gick mot bussen vid 12 tiden. Skönt att komma till praktiken igen.. De är så tråkigt att bara vara hemma.  Vi hörs! 💛💙

Kram från Ellen

3 thoughts on “19/1-2017 ~ Halkigt 

Söta ord från dej!

