Min lilla vardag

Sjukstugan!


Hej! Varning! Här kommer ett : Tycka-synd-om-mej-inlägg” Haha!

Japp… Jag varnade er 😉

Trodde att jag skulle orka på praktiken igår, torsdag.. men de bröt ut min förkylning! Jippi! Kände redan tisdags att jag kände mej lite små ruggig.. Men tänkte nog att de var inge fara.. Men onsdags så kände jag mej seg,, och igår morse, var jag tvungen att smsa på praktiken att jag håller på att bli sjuk. Blä! 😷

Snuva, huvudvärk.. tror att jag har lite feber.. Eftersom jag kallsvettades inatt. Idag har jag mest suttit inne och tagit de lugnt. Spela The Sims 4..  Är jätte nöjd med de spelet. 💗 💚

Mina simmar heter Daisy och Charley Space.. De har en son som heter Benjamin. Charley jobbar något med tekniken.. Daisy med musiken. Ska ordna så de ska få många vänner, den lilla familjen.. och göra så att Lille Benny blir ett småbarn.. och börjar på skolan sen när han blir ett barn. Vill att han ska fått ett syskon också.  🌟

 

Helgens planer är att bli frisk, så jag ska orka med praktiken nästa vecka.  Vi hörs så länge!
kram från Ellen

3 thoughts on “Sjukstugan!”

Söta ord från dej!

