Första dagen ~ 10/1-2017


Hej! Då var man tillbaka igen till praktiken. Yey! Idag var de slaskigt ute. När jag kom till praktiken, så frågade mina handledare hur mitt lov var och hur jag mådde. 🎉

Barnen lekte på gården. Sen gick vi in. En av barnen tog in en snögubbe.. Så den fick barnen kika på, när vi skulle ha fruktstund.. 🍊 De fanns inga frukt.. Då de fick pepparkakor och knäckebröd.

Vid fönstret hängde ett brev fånga tomtefar. Han tackade så mkt för barnens tekningar o vantarna. Men nu ville han veta vad barnen gjorde under lovet. Det skulle rita vad de gjorde för skoj. 🖌 Jag satt och ritade med barnen.

Fick säga till några barnen som var lite för på mot varandra 😕 kl 11 lunch. Jag gick mot bussen innan 12. Det var  min första dag för den här terminen! 🐦🐥
Vi hörs!

kram från Ellen 

Söta ord från dej!

