Tillbaka till rutinerna igen


Hej! Inser att snart börjar rutinerna igen.. ska bli skönt. Träffa kollegorna och små knodden! Ihhh! 😻❤


De finns en risk.. Att man kanske blir smittad.. Under höst och vintertiden blir många sjuka😷🤒.. men hittills har jag klarat mej.. De var länge sen jag var sjuk..

Så de är skönt att komma ut till vardagen igen.. Man ledsnar att bara vara hemma. Åka iväg till stan.. Kanske träffa på nån kompis nästa helg om de går? Hojta till om ni vill träffa mej! 😊
Vi hörs! 
Kram från Ellen

2 thoughts on “Tillbaka till rutinerna igen

  1. Roligt att jobba på dagis 😀 Jag gjorde också det ett tag som vikarie. Det var mysigt. Men jag minns att det var segt att behöva gå ut när det var vinter. Så himla kallt ju!! xD

    • Jag är bara praktikant där. 🙂 Om man vill vara en förskolefröken, så måste man ha tyvärr utbildning -_- Men jag trivs bra där. 🙂

      Jo i alla väder ska man vara ute. Ibland händer det, att vi är inne med barnen.. Tex om de för kallt ute, eller för plaskigt/isigt ute.

Söta ord från dej!

